En clase sí se juega (Rexistro nro. 1558358)

000 -CABECEIRA
Campo de control de longitud fija 02979nam a2200241 i 4500
INFORMACIÓN XERAL
Códigos de información de lonxitude fixa 220202s2021 sp g spa
ISBN
ISBN 9788449338472
CDU
CDU 371.382
CDU
CDU 37
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA
Nome de persoa Montero Sánchez, Manu
Termo indicativo de función autor/a
-- 336072
MENCIÓN DE TÍTULO
Título En clase sí se juega
Resto do título : una guía para utilizar y crear juegos en el aula
Autores / Manu Sánchez Montero
EDICIÓN
Edición 2ª edición
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN
Lugar de publicación Barcelona
Editorial :Planeta
Data de publicación ,2021
DESCRICIÓN FÍSICA
Extensión 480 paÌ€gines
Outras características físicas :Ilustracions (algunhas en color)
Dimensións ;2.3 x 15.5cm
NOTA XERAL
Nota xeral Na cuberta : incluye un juego descargable y material para el aula
RESUMO
Resumo Un manual moi completo para poñer en práctica un proxecto educativo baseado en xogos da man de Manu Sánchez, o «Mestre Manu», un dos mestres máis creativos e premiados do noso país.
O neno é o obxecto do proceso educativo e o xogo é unha das principais actividades que realiza durante toda a súa etapa escolar. Como non poderiamos contemplar a súa utilización na aula? O xogo é un claro elemento do que debe valerse a pedagoxía para usalo en beneficio da formación do neno e, por tanto, o xogo debe ser aproveitado e desenvolvido na escola.

Xogar é o que motiva ao neno para seguir adiante e vivir o presente. É o que máis feliz faille nos seus anos de escolarización, pois cando goza do xogo crea conexións mentais tan intensas que décadas posteriores seguimos acordándonos desta actividade. Xogar non só é divertido, senón que nos fai máis intelixentes, máis fortes, máis rápidos, máis extrovertidos e máis activos. Xogar axúdanos a explorar o mundo ao noso ao redor, resolver problemas, permítenos facernos entender, probar novas ideas, coñecer aos demais e a nós mesmos porque o xogo é a linguaxe universal da aprendizaxe.

Nos seus anos de experiencia como docente, Manuel Sánchez Montero constatou que introducir o xogo na aula é unha valiosa ferramenta capaz de transformar de maneira radical o proceso de ensino e aprendizaxe. Non en balde, o xogo é emoción pura e sen ela non existiría nunca aprendizaxe. Xogar non é máis que resolver problemas cunha actitude lúdica, é por iso que os alumnos se involucran e entusiásmanse transformando a aprendizaxe en algo memorable.

O propósito deste libro é presentar as distintas metodoloxías e recursos que o xogo pode achegar a calquera educador no seu labor docente para ser capaces de abordar os cambios sociais e educativos que nos expón o presente e o futuro. Neste libro definiremos e exporemos exemplos prácticos sobre estas metodoloxías, estratexias e recursos para podelas levar á aula ou á túa vida como filosofía vertebradora.

Xogas?
DESTINATARIOS
Nota de audiencia Adultos/as
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Xogo
-- 336073
MATERIA--TERMO DE MATERIA
Termo de materia Profesorado
-- 69870
ACCESO ELECTRÓNICO
Dirección de internet https://www.casadellibro.com/libro-en-clase-si-se-juega/9788449338472/12381499?srsltid=AfmBOopBnrRwq02j3Fs-Yc2Z8HkzIoOpu2exm_ZjR0N40sTe5Px41Lk5
REFERENCIA ILS ANTERIOR
-- 2
Exemplares
Retirado Perdido Estragado Non para préstamo Localización permanente Localización actual Localización en andeis Data de alta no sistema Fonte de adquisición Sinatura correspondente á clasificación Parte da sinatura que identifica ao exemplar Sinatura completa Código de barras Data da última consulta Número de volume Tipo de ítem de Koha Fonte de clasificación ou esquema
        CEIP Laverde Ruíz CEIP Laverde Ruíz Sala préstamo 2025-12-05 Fondos plambe 25-26 37 cla 37 SAN cla LEC060000003665 2025-12-05   Prestable  
        CEIP Mestre Manuel García CEIP Mestre Manuel García Sala préstamo 2022-02-02 Fondos Biblioteca 79 clas 79 SAN clas PEC139000008194 2025-03-20 1 Prestable  

Coa tecnoloxía Koha