| 000 -CABECEIRA |
| Campo de control de longitud fija |
01258nam a2200337 i 4500 |
| CDU |
| CDU |
37.02 |
| INFORMACIÓN XERAL |
| Códigos de información de lonxitude fixa |
220111s2021 sp a|||e |||| 000 0 glg d |
|
| -- |
Galego |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA |
| Nome de persoa |
Fernández Bravo, José Antonio. |
| -- |
25604 |
| EDICIÓN |
| Edición |
1.ª ed |
| MENCIÓN DE TÍTULO |
| Título |
O sorriso do coñecemento |
| Resto do título |
: unha metodoloxía que escoita a quen aprende para conversar con quen ensina |
| Autores |
/ José Antonio Fernández Bravo ; tradución de Celia Recarey |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN |
| Lugar de publicación |
Pontevedra |
| Editorial |
: Kalandraka |
| Data de publicación |
, D.L. 2021 |
| DESCRICIÓN FÍSICA |
| Extensión |
231 p. |
| Outras características físicas |
: il. br. e n. |
| Dimensións |
; 22 cm |
| MENCIÓN DE SERIE |
| Mención de serie |
(Biblioteca de pedagoxía |
| Número de volume |
; 13) |
| NOTA XERAL |
| Nota xeral |
Na port.: un método para ensinar a aprender e aprender a saber |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Ensino |
| Subdivisión xeral |
Metodoloxía |
| -- |
39688 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Enseñanza - |
| Subdivisión xeral |
Metodología |
| -- |
39689 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Educación de nenos - |
| Subdivisión de forma |
Didáctica |
| -- |
39690 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Educación de niños - |
| Subdivisión xeral |
Didáctica |
| -- |
39691 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Innovacións educativas |
| -- |
37436 |
| MATERIA--TERMO DE MATERIA |
| Termo de materia |
Innovaciones educativas |
| -- |
37435 |
| SECUNDARIAS-AUTOR |
| Nome de persoa |
Recarey Rendo, Celia |
| Datas asociadas ao nome |
(1977-) |
| Termo indicativo de función |
tradutor/a |
| -- |
28774 |
|
| -- |
Biblioteca de pedagoxía (Kalandraka) |
| -- |
39692 |
|
| -- |
PED056 |
|
| -- |
PEC119-9642|PEH006-13255 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR |
| -- |
Falta ISBN |
| -- |
1 |