| 000 -CABECEIRA | 
|---|
 
 
 | Campo de control de longitud fija | 01065nam a2200229 i 4500 | 
 
 
 | INFORMACIÓN XERAL | 
|---|
 
 
 | Códigos de información de lonxitude fixa | 190618s2018    sp     g            spa | 
 
 
 | DEPÓSITO LEGAL | 
|---|
 
 
 | Número de copyright ou de depósito legal | B 128-2018 | 
 
 
 | ISBN | 
|---|
 
 
 | ISBN | 9788416601677 | 
 
 
 | CDU | 
|---|
 
 
 | CDU | 1:37 | 
 
 
 
 | PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | 
|---|
 
 
 | Nome de persoa | Nomen, Jordi | 
 
 
 | Termo indicativo de función | autor/a | 
 
 
 | -- | 51178 | 
 
 
 
 | MENCIÓN DE TÍTULO | 
|---|
 
 
 | Título | El niño filósofo | 
 
 
 | Resto do título | : cómo enseñar a los niños a pensar por sí mismos | 
 
 
 | Autores | / Jordi Nomen | 
 
 
 | EDICIÓN | 
|---|
 
 
 | Edición | 4ª ed | 
 
 
 | PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | 
|---|
 
 
 | Lugar de publicación | Barcelona | 
 
 
 | Editorial | :Arpa y Alfil | 
 
 
 | Data de publicación | ,2019 | 
 
 
 
 | DESCRICIÓN FÍSICA | 
|---|
 
 
 | Extensión | 207 p. | 
 
 
 | Outras características físicas | :il. | 
 
 
 | Dimensións | ;22cm | 
 
 
 
 | MENCIÓN DE SERIE | 
|---|
 
 
 | Mención de serie | Arpa bienestar (Arpa y Alfil) | 
 
 
 | Número de volume | ;43 | 
 
 
 
 | NOTA XERAL | 
|---|
 
 
 | Nota xeral | Bibliografía: p. [205]-207 | 
 
 
 | RESUMO | 
|---|
 
 
 | Resumo | Os nenos teñen unha extraordinaria capacidade de asombro e unha curiosidade practicamente ilimitada, dúas calidades que os converten en pequenos grandes filósofos. Esta obra é unha ferramenta clave, tanto en casa como na escola, para potenciar esta intelixencia filosófica que lles permitirá desenvolverse como cidadáns activos e comprometidos. | 
 
 
 
 | MATERIA--TERMO DE MATERIA | 
|---|
 
 
 | Termo de materia | Filosofía-Ensino | 
 
 
 | -- | 58625 | 
 
 
 | MATERIA--TERMO DE MATERIA | 
|---|
 
 
 | Termo de materia | Educación emocional | 
 
 
 | -- | 7074 | 
 
 
 
 
 
 | REFERENCIA ILS ANTERIOR | 
|---|
 
 
 | -- | 2 |