Nina y Nicanor : juega con la n / dibujos, Tría 3, Horacio Elena, Mabel Piérola, Francesc Rovira ; cuento, Beatriz Doumerc.
por Doumerc, Beatriz [autor/a]; Piérola, Mabel ( 1953-) [ilustrador/a]; Rovira, Francesc ( 1958-) [ilustrador/a]; Doumerc, Beatriz ( 1929-) [autor/a].
Tipo: LibroSeries: El zoo de las letras.Editor: Barcelona : Círculo de Lectores, [2004] Descrición: 17, [6] p. : principalmente il. col. ; 15 x 20 cm.ISBN: 9788467203585.Materia(s): lectura infantil -- letra nRecursos en liña: Faga clic para acceso en liña Resumo: Esta colección constitúe un sistema ameno e accesible para familiarizar aos nenos coa lectura de contos e para achegalos ao mundo da comunicación. Cada conto propón o coñecemento dun fonema, que poderá identificarse de forma auditiva (ao escoitalo na maioría das palabras do texto) e visual (ao ver a grafía da letra destacada en cor). A colección inclúe propostas de xogo que inciden en aspectos como a comprensión e interpretación do contido do conto, a discriminación de sons e palabras, a asociación de imaxes a palabras, a conexión con experiencias da vida cotiá, a estimulación e ampliación de vocabulario e coñecementos, a práctica da expresión gráfica, a coordinación visomotriz, a creatividade e imaxinación etc. Como último xogo, os nenos colorearán e recortarán unha letra, que poderán combinar coas do resto da colección para formar palabras.Tipo de ítem | Localización actual | Sinatura topográfica | Dispoñibilidade | Notas | Data de vencemento | Código de barras | Datos do exemplar |
---|---|---|---|---|---|---|---|
Prestable | CEIP Laverde Ruíz Sala préstamo | 82-N DOU nin | Dispoñible | LEC060000001932 |
|
Esta colección constitúe un sistema ameno e accesible para familiarizar aos nenos coa lectura de contos e para achegalos ao mundo da comunicación.
Cada conto propón o coñecemento dun fonema, que poderá identificarse de forma auditiva (ao escoitalo na maioría das palabras do texto) e visual (ao ver a grafía da letra destacada en cor).
A colección inclúe propostas de xogo que inciden en aspectos como a comprensión e interpretación do contido do conto, a discriminación de sons e palabras, a asociación de imaxes a palabras, a conexión con experiencias da vida cotiá, a estimulación e ampliación de vocabulario e coñecementos, a práctica da expresión gráfica, a coordinación visomotriz, a creatividade e imaxinación etc.
Como último xogo, os nenos colorearán e recortarán unha letra, que poderán combinar coas do resto da colección para formar palabras.
4º-5º-6º Educación Infantil
1º-2º Primaria