| 000 | 01960nam a2200217 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 | _e2 |
| 008 | 171117s20112019sp f 000 0 spa d | ||
| 017 | _aBI. 2185-2011 | ||
| 020 | _a9788433025104 | ||
| 080 | _a159.94:37.035 | ||
| 245 | 0 | 0 |
_aEducación emocional : _bpropuestas para educadores y familias / _cRafael Bisquerra (coord.) ; con la colaboración de Aina Bisquerra Prohens ... [et al.] |
| 250 | _a4ª ed. | ||
| 260 |
_aBilbao : _bDesclée de Brouwer, _c2019. |
||
| 300 |
_a259 páxinas ; _c21 cm. |
||
| 505 | _aBibliografía, páx.249-259 | ||
| 520 | 3 | _aA educación emocional é unha resposta ás necesidades sociais: ansiedade, estrés, depresión, violencia, consumo de drogas, etc. Todo isto é manifestación do analfabetismo emocional. O obxectivo é o desenvolvemento de competencias emocionais, entendidas como competencias básicas para a vida. Este libro ten un enfoque eminentemente práctico. Preséntanse multitude de actividades e exercicios para o desenvolvemento de competencias emocionais, dirixidas á educación infantil, primaria, secundaria e familias.En diversos capítulos trátanse: medo, ansiedade e estrés; regulación da ira para a prevención da violencia; a tristeza; inspirar a felicidade, etc. Hai un capítulo sobre música, emoción e motivación, coa presentación dunha experiencia interdisciplinaria, que pode servir de modelo e exemplo. Un capítulo pon unha énfase especial na educación emocional na familia, coa presentación de propostas para a práctica.A intención é contribuír á difusión da educación emocional, tanto na educación formal como na familia. Investigacións demostraron os seus efectos positivos nas relacións interpersoais, na diminución da conflitividade, no rendemento académico e no benestar. | |
| 650 | 1 | 4 |
_aIntelixencia emocional. _926031 |
| 650 | 1 | 4 |
_aEducación afectiva. _931264 |
| 700 | 1 |
_aBisquerra Alzina, Rafael, _933332 |
|
| 700 | 1 |
_aBisquerra Prohens. _991556 |
|