| 000 | 02979nam a2200241 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 008 | 220202s2021 sp g spa | ||
| 020 | _a9788449338472 | ||
| 080 | 1 | _a371.382 | |
| 080 | 1 | _a37 | |
| 100 |
_aMontero Sánchez, Manu _eaut _9336072 |
||
| 245 | 0 |
_aEn clase sí se juega _b: una guía para utilizar y crear juegos en el aula _c/ Manu Sánchez Montero |
|
| 250 | _a2ª edición | ||
| 260 |
_aBarcelona _b:Planeta _c,2021 |
||
| 300 |
_a480 pàgines _b:Ilustracions (algunhas en color) _c;2.3 x 15.5cm |
||
| 500 | _aNa cuberta : incluye un juego descargable y material para el aula | ||
| 520 | 3 | _aUn manual moi completo para poñer en práctica un proxecto educativo baseado en xogos da man de Manu Sánchez, o «Mestre Manu», un dos mestres máis creativos e premiados do noso país. O neno é o obxecto do proceso educativo e o xogo é unha das principais actividades que realiza durante toda a súa etapa escolar. Como non poderiamos contemplar a súa utilización na aula? O xogo é un claro elemento do que debe valerse a pedagoxía para usalo en beneficio da formación do neno e, por tanto, o xogo debe ser aproveitado e desenvolvido na escola. Xogar é o que motiva ao neno para seguir adiante e vivir o presente. É o que máis feliz faille nos seus anos de escolarización, pois cando goza do xogo crea conexións mentais tan intensas que décadas posteriores seguimos acordándonos desta actividade. Xogar non só é divertido, senón que nos fai máis intelixentes, máis fortes, máis rápidos, máis extrovertidos e máis activos. Xogar axúdanos a explorar o mundo ao noso ao redor, resolver problemas, permítenos facernos entender, probar novas ideas, coñecer aos demais e a nós mesmos porque o xogo é a linguaxe universal da aprendizaxe. Nos seus anos de experiencia como docente, Manuel Sánchez Montero constatou que introducir o xogo na aula é unha valiosa ferramenta capaz de transformar de maneira radical o proceso de ensino e aprendizaxe. Non en balde, o xogo é emoción pura e sen ela non existiría nunca aprendizaxe. Xogar non é máis que resolver problemas cunha actitude lúdica, é por iso que os alumnos se involucran e entusiásmanse transformando a aprendizaxe en algo memorable. O propósito deste libro é presentar as distintas metodoloxías e recursos que o xogo pode achegar a calquera educador no seu labor docente para ser capaces de abordar os cambios sociais e educativos que nos expón o presente e o futuro. Neste libro definiremos e exporemos exemplos prácticos sobre estas metodoloxías, estratexias e recursos para podelas levar á aula ou á túa vida como filosofía vertebradora. Xogas? | |
| 521 | _aADU | ||
| 650 |
_aXogo _9336073 |
||
| 650 |
_aProfesorado _969870 |
||
| 856 | _uhttps://www.casadellibro.com/libro-en-clase-si-se-juega/9788449338472/12381499?srsltid=AfmBOopBnrRwq02j3Fs-Yc2Z8HkzIoOpu2exm_ZjR0N40sTe5Px41Lk5 | ||
| 997 | _e2 | ||