000 02979nam a2200241 i 4500
008 220202s2021 sp g spa
020 _a9788449338472
080 1 _a371.382
080 1 _a37
100 _aMontero Sánchez, Manu
_eaut
_9336072
245 0 _aEn clase sí se juega
_b: una guía para utilizar y crear juegos en el aula
_c/ Manu Sánchez Montero
250 _a2ª edición
260 _aBarcelona
_b:Planeta
_c,2021
300 _a480 pàgines
_b:Ilustracions (algunhas en color)
_c;2.3 x 15.5cm
500 _aNa cuberta : incluye un juego descargable y material para el aula
520 3 _aUn manual moi completo para poñer en práctica un proxecto educativo baseado en xogos da man de Manu Sánchez, o «Mestre Manu», un dos mestres máis creativos e premiados do noso país. O neno é o obxecto do proceso educativo e o xogo é unha das principais actividades que realiza durante toda a súa etapa escolar. Como non poderiamos contemplar a súa utilización na aula? O xogo é un claro elemento do que debe valerse a pedagoxía para usalo en beneficio da formación do neno e, por tanto, o xogo debe ser aproveitado e desenvolvido na escola. Xogar é o que motiva ao neno para seguir adiante e vivir o presente. É o que máis feliz faille nos seus anos de escolarización, pois cando goza do xogo crea conexións mentais tan intensas que décadas posteriores seguimos acordándonos desta actividade. Xogar non só é divertido, senón que nos fai máis intelixentes, máis fortes, máis rápidos, máis extrovertidos e máis activos. Xogar axúdanos a explorar o mundo ao noso ao redor, resolver problemas, permítenos facernos entender, probar novas ideas, coñecer aos demais e a nós mesmos porque o xogo é a linguaxe universal da aprendizaxe. Nos seus anos de experiencia como docente, Manuel Sánchez Montero constatou que introducir o xogo na aula é unha valiosa ferramenta capaz de transformar de maneira radical o proceso de ensino e aprendizaxe. Non en balde, o xogo é emoción pura e sen ela non existiría nunca aprendizaxe. Xogar non é máis que resolver problemas cunha actitude lúdica, é por iso que os alumnos se involucran e entusiásmanse transformando a aprendizaxe en algo memorable. O propósito deste libro é presentar as distintas metodoloxías e recursos que o xogo pode achegar a calquera educador no seu labor docente para ser capaces de abordar os cambios sociais e educativos que nos expón o presente e o futuro. Neste libro definiremos e exporemos exemplos prácticos sobre estas metodoloxías, estratexias e recursos para podelas levar á aula ou á túa vida como filosofía vertebradora. Xogas?
521 _aADU
650 _aXogo
_9336073
650 _aProfesorado
_969870
856 _uhttps://www.casadellibro.com/libro-en-clase-si-se-juega/9788449338472/12381499?srsltid=AfmBOopBnrRwq02j3Fs-Yc2Z8HkzIoOpu2exm_ZjR0N40sTe5Px41Lk5
997 _e2