| 000 | 01934nam a2200241 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 997 | 0 | 0 |
_e3 _dValidado |
| 008 | 220624s2010 sp ||||g |||| ||| ||glg d | ||
| 017 | _aPO 106-2010 | ||
| 020 | _a9788484647058 | ||
| 080 | _a37 | ||
| 100 |
_aRodari, Gianni _eaut _9658 |
||
| 245 |
_aGramática da fantasía _b: Introdución á arte de contar historias _c/ Gianni Rodari |
||
| 250 | _a3ª ed. | ||
| 260 |
_aPontevedra _b: Kalandraka _c, 2018 |
||
| 300 |
_a180 p. _c; 22 cm |
||
| 520 | 3 | _a“Inventar historias para nenos e axudalos a que as inventen eles mesmos, non para que uns e outros sexan artistas, senón para que ninguén sexa escravo”. Esta foi a intención de Gianni Rodari á hora de escribir “Grammatica della fantasia” (1973), unha obra de obrigada referencia para educadores, unha aportación sen precedentes á pedagoxía contemporánea e o legado co que Rodari transmite a súa idea revolucionaria e liberadora da literatura. A orixe do traballo está nun encontro con docentes no que Rodari participou en 1972, invitado polo Concello de Reggio Emilia (Italia). Con este manual, Rodari invita a converter a palabra en xogo, ao tempo que desvela o proceso de escribir historias para nenos e axúdalles aos cativos a inventar novos mundos. “Gramática da fantasía” ofrécelle ao lector a posibilidade de demostrar que para entrar na realidade non só serven as portas, senón tamén as fiestras: “Así é máis divertido e moito máis práctico”, afirmaba o escritor italiano. Este título está destinado a docentes, educadores e todas aquelas persoas que cren que a imaxinación debe ocupar un destacado lugar na educación da infancia. | |
| 650 |
_aEducación _917390 |
||
| 650 |
_aPedagoxía _9250462 |
||
| 650 |
_aNarración oral _962079 |
||
| 700 |
_aOtero, Pablo _eill _91826 |
||
| 700 |
_aGaspar, Silvia _etrl _952 |
||
| 856 | _uhttps://kalandraka.com/gramatica-da-fantasia-galego.html | ||